" MENUJU AL - FALAH "



“Ya Allah! Sesungguhnya aku berlindung kepadaMu, agar tidak menyekutukan sesuatu denganMu, sedang aku mengetahuinya dan memohon ampun terhadap apa yang tidak aku ketahui.” (HR. Ahmad)
Image Hosted by ImageShack.us

Alhamdulillah

Posted by bro_JSE 17 June 2008

Assalamualaikum wbt, tanggal 17 Jun 2008, sejarah dalam hidupku ini akhirnya aku berjaya memiliki blog sendiri hasil daripada desakan sahabatku Masri, tiap kali aku berjumpa dengannya soalan yang tidak pernah tinggal dari mulutnya, "ko dah wat blog ke blum?", huhuhu... agak bingit juga telinga ni.... jadi malas untuk memanjangkan cerita bermacam-macam alasan aku beri, line internet tak clear la, takda masa dan sebagainya, tp akhirnya hari ini aku berjaya merajinkan diriku ini untuk membuat sesuatu yang moga-moga akan memberi manfaat kepada diriku seterusnya kepada rakan-rakan sekalian....
Harapanku semoga sahabat-sahabat dapat memberi teguran, nasihat dan cadangan agar sama-sama dapat kita memperbaiki diri, somoga berjaya di dunia dan akhirat... Insyaallah.....

0 comments

Profile

Image Hosted by ImageShack.us
Dilahirkan pada tanggal 17 nov 1987. Mendapat pendidikan awal di SK Saint Aidan dan SK Tampin, kemudian menyambung pada peringkat menengah di SMRA Repah, SMA Sains Kuala Pilah dan SMK Tampin, Menduduki STPM di SMKA Sheikh Haji Mohd Said dan kini berada dalam tahun akhir di Jabatan Syariah dan Ekonomi, Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya. Ditaklifkan sebagai Yang DiPertua Persatuan Mahasiswa Negeri Sembilan Universiti Malaya bagi sesi 2009/2010.

Ruang Bicara

    Comments